Första handbollsträningen.

Nu så är första handbollsträningen för mig avklarad. Vi började ju egentligen i måndags men då va jag sjuk och kunde inte va med. Men idag så, lite lagom pigg och kry men va fan! Kunde inte hålla mig längre, jag VILL ju så gärna. :) Men kul va det i alla fall! Får se hur ont man har i kroppen imorgon... Hehe.

Blev klar idag med storrensningen av garderoben. Jag och hjärtat har vart jätteduktiga. Det har tagit oss många timmar (flera dagar faktiskt) att få ordning på allt och rensa bort sånt man aldrig använder, men nu är det jättefint. Ordning och reda på bådas grejer.

Per behöver verkligen nya kläder nu... Shit, det känns som vi plockade undan typ hälften av hans kläder... Hehe. Jag själv kan väl inte direkt påstå att jag har brist på kläder trots att jag rensat bort en del nu. Jag har tänkt överraska Per med en liten shoppingrunda till honom när jag får nästa lön. Tänkte att han ska få köpa kläder för 1000 eller 2000kr nånting som jag betalar. Snällt va? Det kan han va värd. :) Jag har ju fått STOR löneförhöjning nu. :)


Kommentarer
Postat av: j

kan du inte ta med mig på en runda oxå, ska ju rensa garderoben snart?!

2008-03-13 @ 11:10:17
Postat av: Therese

Haha, njaaaa... Det blir nog lite för mycket. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback