Varför sjuk nu?

Vi har våran första handbollsträning idag.

Och jag är sjuk... alldeles för sjuk...

Fan va tråkigt det känns. Jag måste bli bättre till på onsdag, för då har vi nästa träning och då vill jag tusan kunna vara med. Jag ska ner till hallen ikväll och kika lite i alla fall, säga hej till tjejerna bara. Vill inte missa allt i början. Sen åker jag hem igen efter en halvtimme eller så. Hem till ett varmt bad eller mys i soffan, det behöver jag verkligen idag. Har knappt sovit nånting inatt.

Blir nog hemma från jobbet imorgon. Missar GMP-utbildningen tyvärr,
men det går en till på torsdag som jag får haka på i så fall.

Tre år förlovade imorgon...

Kommentarer
Postat av: Åsa

vem har ni som tränare å så?
grattis på 3årsdan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback