Det närmar sig fort.

9 dagar kvar, herrejösses vad lite! Inte nu i helgen men nästa helg! :) Hur ska jag hinna med? Har tvättstugan idag, kanske sista tvätten innan resan. Sen ska jag bara handtvätta några klänningar som ska med också, men det får bli i helgen. Måste packa i helgen också, och hjälpa pappa att packa, känns säkrast så. :) Växla pengar, handla grejer till resan, stryka kläder... Tiden går för fort!

Sista arbetsdagen för veckan idag känns det som. Imorgon har vi årets stora inventering när vi ska räkna både alla komponenter och alla TO:n. Det tar sin lilla tid, och sen får vi titta på film eller nåt medan cheferna stämmer av allt mot systemet. Är det stora diffar så får vi räkna om vissa grejer. När allt verkar ok, då får vi gå hem. Ingen höjdargrej, jag gillar bättre att tillverka elektroder! Men men, förhoppningsvis får vi godis och läsk till filmen som förra gången. :)

Rodrigo slutar idag, så det blir fika nu igen. Synd på en bra kille!

Kommentarer
Postat av: Åsa

måe bara fråga, vet din pappa om vart resan bär av eller är det fortf en hemlighet? :)

Postat av: Therese

Han vet om nu! Han blev jätteglad. :)

2008-11-14 @ 01:51:12
URL: http://thereselindberg.webblogg.se/
Postat av: Åsa

det är ju förståeligt :) :)

2008-11-14 @ 06:08:29
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej tjejen! Vad kul att du bloggar :) Vad härligt att få åka till Thailand.. För precis ett år sen (på dagen) satt jag på planet dit.. Är lite avis på dig ;) Kram kram

2008-11-14 @ 16:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback