Utarbetad.

Idag har jag en ledig kväll, så jäkla skönt. Har så grymt mycket på jobbet nu så det har blivit övertid rätt många dagar i rad nu. Jag va tvungen att  sova middag en sväng innan träningen igår, och idag somnade jag också i soffan en stund. Per är på innebandy nu, jag ska ta en varm och skön dusch och sen lägga mig tidigt i sängen med en inredningstidning eller två tänkte jag. Japp, det ska jag göra. Hur najs som hellst. Bara jag inte somnar på en gång... Har kvar några goda kärleksmums från festen också att smaska på till tidningen, vilken vardagslyx.

Imorgon ska vi åka med handbollslaget och kolla på Skånela-Skuru innan träningen. Ska bli skitkul, jag har inte sett Skånela nåt den här säsongen än. Spännande. Då ska jag heja på Åsa och gänget!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kuuul :) Heja ordentligt. See you tomorrow! Puss

Postat av: Anonym

Vill du ha gratis presentkort på makeupstore och kicks? Bara genom att bli medlem här så har du det. http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397

2008-10-21 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback