Bra början.

Det kändes jättebra första dagen. Dagen gick såå snabbt, kändes som jag var på jobbet 10 minuter... Väldigt mycket att lära men det känns kanon! Jag trodde innan att jag skulle ångra mig lite första dagen, men så var det inte alls. Allt är skitkul och spännande, och jag känner att jag kommer trivas med mina nya arbetsuppgifter! Det blir mycket fokus på att få koll på produkten nu i början, innan jag blir helt hemma i teamleaderrollen. Men en bra start, och jag ska se till att lära mig det här fort! :)

Jag har 7 möten den här veckan, låter ganska mycket i mina öron men det kanske kommer se ut så jämt! Inget mig emot, jag gillar det!


Såhär ser vi ut på mitt jobb inne i produktion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback