Första dagen på nya jobbet.

Från och med idag jobbar jag som teamleader. Första dagen med allt nytt, lite nervöst och förväntansfullt förstås. Det blev ett ganska konstigt första möte med gruppen förra veckan, jag hoppas att allt släpper bättre idag! Det gör det nog! Kommer vara så mycket att lära de här första dagarna/veckorna så jag lär nog ha jobb i huvet dygnet runt! Men det är det här jag gillar, ska bli skitkul att få jobba med det som jag har kämpat för sen jag började på företaget. Visst har jag varit ställföreträdande teamleader mycket innan, men nu blir det mer på riktigt. Mitt första egna team. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Åsa

lycka till på nya jobbet! kommer gå jättebra tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback