Höstens trender.

Utmaning, vad tycker jag om höstens trender?

1. Spets
-  Snyggt med spetsdetaljer, absolut.

2. Höga stövlar
-
  Älskar det, skitsnyggt på hösten med instoppade tighta jeans. Bruna eller svarta.

3. Vadlånga kjolar
-
Nää, inte min grej. Men kjol med hög midja är jag fortfarande såld på.

4. Baggy jeans
Snyggt på vissa, men inget jag brukar använda!

5. Det dressade modet
Jodå, ibland.

6. Halvöppna, typ håliga skor. Gärna med nerhasade strumpor i
Nja, tror inte det.

7. Kilklackar
Kan absolut vara fint, och bekvämt.

8. Capen
Nej, inte på mig.

9. Leopardmönstrat
Det var jätteinne för några år sen, och då gillade jag det. Idag känns det sådääär... Nej.

10. Kappor i glada färger
Jag brukar ha ganska neutrala färger på höstjackor ( typ svart, brunt, beige) men visst kan det vara fint med färg.

11. Rutigt
Använder sällan rutigt, randigt är bättre!

12. Väst
Jadå, med jeans till och en snygg topp eller skjorta under!

13. Hatt och andra huvudbonader
- Nej, absolut inte hatt. En mysig mössa när det är kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback