Hur går det?

Ni kanske vill ha en uppdatering om hur det går med min nya tjänst... Jag kom på att jag inte har skrivit mycket alls om det. Det går kanon, idag blev jag certifierad på Flowline (Durata). Det säger förstås inte er något, hehe, bara vi som jobbar där som förstår oss på elektrodspråket. Nåja, jag trivs toppenbra med nya tjänsten och är jättenöjd med hur det går och hur jag utvecklas varje dag. Jag lär mig massvis med nya saker varje dag, och får mer och mer grepp om produkten (Det är en väldigt avancerad och häftig elektrod, jättekul att jobba med). Jag trivs verkligen med rollen och jag trivs med gruppen, så jag är mer än glad för det!
Det här är min grej! Jag visste det! :)

Appropå jobbet så har vi beordrad övertid i helgen... Ligger redan efter och nu fick vi in en extra beställning från Vitryssland på 1500 produkter. Bara att jobba och se glad ut, men jobbet är ju riktigt kul nu i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback