Lista.

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja, oftast.
HUR RAGGAR DU: Raggar... Jag har inte raggat sen jag va 16 år, hehe.
VAD HETER DU: Therese
KALLAS: Tess, Tessie, Limpan, TT, Tutu, Älskling, Sötnos, Vacker.
VARFÖR: För att folk inte orkar säga mitt namn antar jag.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Bara suttit vid datorn, gick upp för en timme sen.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Duscha, laga mat, åka till jobbet, gå på 2 möten, jobba.
VAD VILL DU HELST HA NU: En god frukost.
VAR ÄR DU NU: Hemma
SAKNAR DU NÅGON NU: Per förstås.
RÖKER DU: Nej.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: I fredags när jag slutade på jobbet.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Äta kräftor, mer vet jag inte.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nja, inte direkt.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Per.
VAD PRATADE NI OM: Sa hejdå imorse.
VAD GÖR DU JUST NU: Skriver...
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Nä, blir sällan för full. Glad och pratig bara.
ÄR DU BLYG: Nja, beror på.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 10.07
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Oj, kommer inte ihåg. Länge sen!
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Nåt på Rix fm i bilen på väg hem från jobbet igår.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja.
HAR DU GLASÖGON: Nej.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Utanför sthlm.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nä, inte än.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Knappast.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Spyor, ormar.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Idol inspelat.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Från Per "Jo, jag kom på det halvvägs till Täby... Men jag åker hem å käkar först så åker jag och lämnar dom sen. Älskar dig godis! Puss å kram sötnos!"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Hmm, nja.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Therese...
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Handboll, inredning, shoppa, kläder, resa! Per och vänner!!
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Lära mig mitt nya jobb.
HAR DU DVD-SPELARE? Ja.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Ormar, att gå ensam i mörker.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? I hope so..
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Ingenstans faktiskt. Axeln brukar det vara.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Rosa använder jag sällan.  
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Jadu, kanske för 10 år sen?
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Haha, har bara suttit inne ju.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Ingen speciell.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Håret, kläder, ansiktet kollar jag nog först.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Ibland, borde göra det oftare.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? 1?
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2002 träffade jag Per.
VAD KÖPTE DU SENAST? En hårfärg.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Hungrig, lite seg.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Jeans och väldigt blandat upptill. Jag gillar att variera mycket mellan färger och stilar. Kanske brunt, grått och ljusgult är det jag har mest av.
KAN DU LAGA MAT? Absolut.
VAD PLUGGAR DU? Inget nu, jag jobbar.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? När jag pluggar så.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jobbade till 23 men, det var bra!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Hehe, ja.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Väldigt olika. 
VEM VILL DU SKA GÖRA DENNA LISTA? Åsa. :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha. å herregud.. får väl lov till det då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback