Värme.

Jag fryyyyser! Har verkligen börjat känna av kylan nu, i helgen tog jag fram en varmare höstjacka. Går runt och är frusen hela tiden nu, precis som varje höst.

När jag tänker på höstrusket så kom jag på en sak. Herregud, det är ju inte alls långt kvar till Thailand! Lite mer än 2 månader bara, jihoo! Det kommer bli så härligt... Sol, värme, fina stränder och god mat. Allt är underbart i Thailand. Hoppas pappa kommer gilla sin present.

Bara därför så kan jag stå ut den tråkiga kalla hösten här hemma!! :)






Thailand -07.

Kommentarer
Postat av: Johanna

din vattenflaska trillade fram idag efter träningen så den är i min väska. Eva fixade svarta uppvärmningstshirtar till alla oxå så din har jag med (du fick den minsta)

2008-09-15 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback