Lista...

Lovar du att vara ärlig?  Javisst.

Du heter: Therese

Smeknamn: Tess, Tessie, Limpan.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Curly Sue - Takida.

Beroende av: CocaCola, godis.

Vad behöver du mest just nu: Kärlek.

Vad tror folk om dig? Att jag är väldigt drivande och ambitiös.

Stämmer det? Ja..

Vad får du oftast komplimanger för? Min kropp, helheten tror jag.

Vad säger du för att imponera på någon? Hmm, svår fråga. Olika beroende på vem.

Hur imponerar man på dig? Hehe, om man är glad, framåt, och charmig.

Brukar du skratta för dig själv?  Jadå.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: God natt nu å sov gott min sköna. Puss ;) 

Var bor du? Upplands Väsby.

Trivs du där: Absolut.

Äger du några converse: Nej faktiskt inte.

Sprit, cider, vin eller öl: Vitt vin, rosévin eller nån god cider.

Vad har du för mobil: Sony Eriksson C902.

Nästa mål i ditt liv: Bli en superbra teamleader.

Hur svarar du i mobilen: "Therese"

Vem ringde du senast? Pappa.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om bilen och mamma.

Antal timmar sömn inatt: Ca 2 timmar. Katastrof.

Sov du ensam: Nej.

Brukar du komma i tid: Ja för det mesta.

När mår du bra: När det är sol och varmt, när jag shoppar, eller nära jag umgås med mina nära och kära.

När blev du fotad senast: I helgen.

Hur känner du dig nu: Jättetrött.

Vanligaste färg på dina kläder: Favoritfärg på kläder är ljusgult, men vet inte om det är vanligast.

Vad tycker du om fötter: Hmm, det är fint med rött nagellack på tårna.

Vad saknar du: En viss vän som jag är lite orolig för just nu, han betyder så mycket.

Favorit dryck på morgonen: Mjölk.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Dagveckor ca kl. 23, kvällsveckor ca 02.00.

Är du blyg? Nej oftast inte.

Sysslar du med någon idrott: Handboll.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja varför inte.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hehe, ta på mig själv. ;)

Är du nöjd med ditt liv: Jo, sådär. Kan aldrig vara helt nöjd, då har man ju inget att kämpa och brinna för. ;)

Vad är det värsta du vet? Ormar.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på om jag shoppar.

Vad längtar du till? Sommar, semester.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja några riktiga pärlor.

Vad är det finaste du fått? Hmm, resan till Barcelona tror jag.

Om fem månader: Så börjar det bli höst igen...

Om ett år?: Då har jag avancerat ännu mer på jobbet.

Du samlar på: Inget.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Per.

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Är det okej att gråta: Självklart.

När grät du senast: Grät som en tok i fredags.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Har du piercing: Ja i tungan.

Vill du gifta dig: Ja, nån gång.

Vill du ha barn: Ja, fast inte nu.

Är du bra på att laga mat: Yes, det tycker jag nog.

Är du flygrädd: Nej, älskar att resa.

Hur vig är du: Hehe, ganska vig.

Vilken är din favoritglass: Magnum med jordgubb och vit choklad.

Tror du på ett liv efter döden: Nä...

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Vilken ögonfärg har du: Blåa.

Röker du: Nej, knappast.

Hur ofta tränar/motionerar du: Mellan 1-3 ggr i veckan.

Vad är det viktigaste i livet?: Kärlek.


Kommentarer
Postat av: J

you are back!

Postat av: Åsa

som från ingenstans.. vilken come back!

2009-04-23 @ 18:31:04
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback