Året 2008.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fotades av en riktig fotograf.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig några nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Micke och Jessica fick lilla Lea!

Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov!

Vilka länder besökte du?
Turkiet och Thailand.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer kärlek, det kan man aldrig få för mycket av.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 september, min första dag som teamleader.

Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
När jag fick tjänsten som teamleader, som jag har kämpat för den! :) 
Och att jag började spela handboll igen!

Största misstaget?
Att jag lät "henne" sno så mycket energi och få mig att dra mig tillbaka, det gör jag aldrig mer om!!  

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mmm, fick ögoninflammation för första gången i livet.

Bästa köpet?
Oj, va svårt. Jag har köpt så mycket bra. :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor. Två utlandsresor kostar en slant.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor. När jag började med handbollen igen. När jag fick nya tjänsten. När jag och Per hade en oslagbar sommar tillsammans. När vi firade pappas 50-års dag i Thailand. Å säkert massa mer.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Chris Brown - Forever.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
En blandning tror jag.

Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mer tid med vänner!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tjaffsat mindre om onödiga saker.

Hur tillbringade du julen?
Hos Pers föräldrar, hos mamma, hos pappa och hos farmor. Jäääättekul att fira jul fyra gånger.

Blev du kär i år?
Hehe, nä. Det var några år sen. ;)

Favoritprogram på tv?
Idol.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Haha, ja helt klart!

Bästa boken du läste i år?
Läser bara tidningar.

Något du önskade dig och fick?
Mmm, flera saker.

Något du önskade dig men inte fick?
Nä, kommer inte på nåt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jobbade och bjöd teamen på tårta.

De bästa nya människorna du träffade?
Alla underbara Riata-människor som jag inte kände innan jag började där!

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
MIN stil, hehe, blandad. Mycket jeans och tighta kläder. Fina klänningar. Kjol med hög midja!

Vad fick dig att må bra?
Att jag lyckats med ett av mina mål.

Vem saknade du?
Min "gamla" Per.

Favorit månad?
Juli tror jag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja säkert.

Önskar du dig något nästa år?
Ja, men det håller jag för mig själv.

Har du några planer inför 2009?
Blir en ännu bättre teamleader, mitt jobb är det jag lever för just nu. Renovera hemma? Resa förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback